Macam orang lahir 70-an | *mind massage*

-bidan&paman kampung ternama-

Macam orang lahir 70-an

salam...it been a while...lama tak kluar menaip entri baru...otak pon dah beku asek main game aje dan penangan cuti 4 bulan tanpa produktiviti..

kisah yang hendak diceritakan ni kisah semalam..sebelum start sem lagi dah sepatutnya buat kerja ni tapi macam biasalah, student..kerja dilengahkan dan di tangguh..tunggu nak dibentak baru la nak buat..

aku telah diassign sebagai biro publisiti untuk event bulan depan sebab gaya2 aku ni suka mencapap dengan kamera gedabak ala2 pro(konon2 nye)....publisiti jadinya - - - buat poster buat benner...nak kata aku ni kreatif sangat idok lee...tapi aku tetap minat..
kisahnya..dah buat poster dan dah present dekat puan penasihat dan komen beliau::-
simple nye..awak memang tak suka letak gambar ye?...wording je...dah macam orang 70-an je..

lebih kurang macam tu lah komen beliau...tak boleh buat apa..gelak je mampu...haha

semangnya aku memang minat lagu2 era 70-an pop yeh yeh...siapa pernah dan selalu naik kereta dgn aku mesti tau lagu2 berkumandang lagu2 lama dari artis vateran macam Uji Rashid, M Daud Kilau lauk, Aishah, Ramli Sarip dan lain lain lagi...

sebenarnya aku tak berapa reti sangat kalau nak berkarya2 digital ni..lagi2 kalau nak susun cantek2..tengok je lah blog ni..simple je...hitam dan putih..XD

0 orang sakit sendi, otot dan urat: