silap cium tangan.. | *mind massage*

-bidan&paman kampung ternama-

silap cium tangan..

salam....al kisah nak balik tempat belajar...cuti panjang lagi tapi harus lah balik awal....bila dah nak berpisah tu mesti la salam and cium tangan family...

curi dari:http://kejadianbenar.blogspot.com
dan dalam bab salam menyalam ni haruslah y muda cium tangan y tua kan..macam dalam gambar tu..bila nak balik tu memang nak cepat sangatkan sampai salam cium tangan tu jadi perkara janggal, pelik, konfius..

buat benda y sama aja bila adik aku ada kat rumah dan semestinya aku y buat macam tu...cium tangan adik sendiri masa salam..pelik ke??pelik la kan bagi aku,,janggal..aku konfius..

bila dah buat tu mula la budak tu cakap "YES!!" sambil gelak2..kurang asam..paling sakit hati bila kejadian ni berlaku hampir setiap kali aku atau dia nak balik kampus kalau dua2 ada kat rumah..

sakit hatinya sebab dia yang hulur tangan suruh cium tangan...kwajak..

korang ada ke tekena macam ni..

0 orang sakit sendi, otot dan urat: