En Teddy Berjasa | *mind massage*

-bidan&paman kampung ternama-

En Teddy Berjasa

wassup2
ak nak type ap pon dah lupe..ni semua sbb encik teddy.
tau la anda tu bebulu lebat,lembut,comel,dan kesukaan ramai.+punggung berbiji.


en teddy ni dah lama ngn ak..agak lama..bnyak jasa dy sperti:

-shoulder to lean on*shoulder kecik*
-emergency pillow
-model*takde keje*
dan sudah tentu mangsa gigit*telinga dan tangan* dan peluk.

rase nak bagi kat org tapi syang la pulakkan
nak bagi kat ank buah, boy la pulak..
future mak buah pon tade lagi..hahaha
simpan je lah..

ps::sapa2 y dah pegi rumah encik teddy ni tak tegor dy mmg kejam..pesanan dari encik teddy

1 orang sakit sendi, otot dan urat:

AppleByte said...

hahahahahaha...chop3, kao geget telinga teddy? tangan teddy? +_+