Dilemma.. | *mind massage*

-bidan&paman kampung ternama-

Dilemma..

dilemma lah, sangat sangat dilemma, lagu Nelly + Kelly Rowland Dilemma bermain kat kepala, pusing Shah Alam beberapa kali menaiki moped kesayangan,, dari s6 ke s3, pusing balik ke s2 masuk area Sekolah SAAS....kluar pusing balik pergi s9 area mall then terus ke s7 then patah balik ke s3.....semua ni disebabkan dilemma lah....



nak makan fastfood atau makanan ruji..=_=..hadoiai..mula2 ke s2 ingatkan nak ke kepsi situ pastu pikir balik tak berbaloi je..then ke s9 untuk le metro sandwich(SUBWAY) tapi tutup la pulak...pergi pulak s7 sambil memikir nak makan kat mana..then buat keputusan nak ke kepsi lah..

sampai2 kene bratur pulak..lamanya..sambil mengira pelanggan lain 1, 2 ..oh lamanya...."krohh krohhh kroohhhh"...ah..den nak copat ni..ke destinasi seterusnya, Mamak Hakim..motif pergi sana?? takda motif..patah balik ke s3 sambil memikirkan sedapnya bubur ayam mekdi...owh sedap..ahhhh...sedapnya dan dengan lajunya memacu moped pergi ke area wisma MAIS untuk Restoran Deeng..dengan hampanya signboard mekdi melambai2 ke arah salah sorang pelanggan tetapnya setelah gagal menambat hati, jiwa raga dan sanubari pelanggannya untuk kali kedua yang sedang meronta ronta untuk makan.

lately banyak sangat exposure dengan makanan fastfood ni terutamanya dalam subjek writing and research sem ni, dan semuanya NEGATIF efek...bla bla bla...kesedaran tiba2 datang sebab dah lama tak bersenam..terpikir juga tentang kedai2 yang memakai AJINOMOTOR dalam masakan..kenapa??haruskah??perlukah?? FYI I dont respect people that cookin with ajino..


taksuke lah...takboleh masuk..


2 orang sakit sendi, otot dan urat:

bytecode said...

same. aku pon tak suka pak aji. HAHA. aku dah di train dari rumah masak tak letak pak aji, sedap jer~~~~ ;)