ex mintak hutang | *mind massage*

-bidan&paman kampung ternama-

ex mintak hutang

hutang hutang..susah2 dan liat sgt kalau nak bayar..lagi-lagi kalau member2 baik y berhutang..hutang 10 taun lepas pon masih ingat ye tak?

dikala kegawatan ekonomi dan dikala poket tinggal habuk ni la masa2 sesuai nak mintak hutang kan?kalau member baik tu hutang still boleh contact2 perli2 masuk menusuk, tapi still wat dek je kan,masalah...lagi masalah nak mintak kalau yang berhutang tu ex korang, mari sama2 bayangkan..ex dah nama pon ex mmg X sebesarnya lah kan(tak semua macam tu)..

perang dunia ketiga dah meletus, tamat je perperangan tak dengar cerita langsung dah dan y lebih mengharukan, beberapa barang pinjam telah dijadikan harta rampasan perang....nak mintak balik, nama pon harta rampasan, tapi tak mintak balik, diri pulak ketaktentuhaluan...macam mana tu?(gila metafora)

ps:sapa yang aku ada hutang duit tu sori bebanyak sbb ak pon tengah sengkek, dapat je duit gaji ak teros bayar..sama2 doakan yer..amin.

5 orang sakit sendi, otot dan urat:

Zue Cancer said...

aku ader hutg 100 ringgit..huhu...tapi aku mintak tempoh. kawan time diploma...dia tak kisah. dia pon paham aku tak dpt ptptn...

StarzRebel* said...

Bese lee ujung2 sem.
Huk3.

Whoda said...

ketuk je pale die =D

fatynadia said...

hoh, camni pun ada?

MSS said...

ketuk????tamo2 keganasann...

yer...macm ni pon ada..=X