post untuk cikgu cinte... | *mind massage*

-bidan&paman kampung ternama-

post untuk cikgu cinte...

oh ini post khas untuk cikgu *tangan didada mata keatas* sbb jadi follower ke 127...spesel katernya number tu...teringat pulak cite 127 Hours y pelakon tu potong tangan sendiri...hahahaha...

http://cikgucinta.blogspot.com

pesan anak murid kepada cikgu(katernya)
- jgn ikot perangai anak murid suka ponteng kelas, suka panjat pagar nak masuk asrama sbb lambat(asrama la sangat)....cikgu kan dah tua...jatoh kan ke malu tak pasal2../bukan ke cikgu ad privilege boleh masuk asrama sesuka hati....ahahaha...terimakasih la yer cikgu follow 2 blog lapuk ni...ahaks...
- jgn lupa gak jempot jempot dihari persandingan (gigih macam nak datang jer) nak senap gambar sepasang dua..XD..nak gambar hulur2 la duit tepi...=P

itu saja..ahakss~

ps;gambar dicopet dari blog beliau yerr...

3 orang sakit sendi, otot dan urat:

NOOR FATIN said...

cikgu cinta tu bleh selesaikan masalh cinta tak? hehe

MSS said...

apa kate kite tnya cikgu tu...jom terjah belog dia~...XD

fatynadia said...

hehe ingat cikgu laa~