tengok roti, sakit hati | *mind massage*

-bidan&paman kampung ternama-

tengok roti, sakit hati

salam....bangon pagi, gosok gigi, cuci muka, terus mandi, pergi dapor, tengok roti, sakit hati, dikokak binatang bergigi....sabor je lah...well semenjak 2 menjak tiga menjak ni,slalu bangon pagi la katekan....murah rezeki, udara segara...

baru je nak sarapan dengan roti gardenia yang dibeli semalam, salut dengan susu krimer, belum sempat dirasmikan yang dipertuan muda, dah dikokaknya dek tikus(takde ahdik ke adik ke akak ke whatsoever, tak kuasa jah), saborje lah..habis separuh buku roti dikokaknya, dah dikokak tu pulak bukan sekeping2, sekali 5 semua dikokaknye, pastu tinggal..dang..

haritu habis plastik kerepek pisang dikokaknye, kerepek pisang berempah...woh..ini well educated RATs. makan nak yang ada rempah je. sabor je lah. mmg sedap kerepek tu, lagi2 potongan nya halus2 macam kerepek ubi y halus2 tu...

rumah teman ni banyok tikus, kate dok kat sawoh, kompem2 le banyak tikus, kalau tikus tu well educated macam rattatoie(betol ke teman ngeje tu) tu bagos juge, boleh ngajor teman ni masak, bleh juge teman ni masok untuk mak mertue...oppsss..saborje le

ps:apekenelah kat teman 2-3 minggu ni

4 orang sakit sendi, otot dan urat:

Shalina Samsudin said...

sian awok ye !
ratetuil(ejaan lg hancuss) HAHA :)
sabar ye ! ape kate kokak tikus tu balik..heheheheh :P

MSS said...

sian kat awok ni hah...nak makan roti pon dah ilang selere,

kalau tikus tu sekor boleh dicari takpe juge teman ni ngokaknye, bagi makan kat biawok ke, ini idok, malam2 dok rayau sane sini, bawak gang skali, bunyi2 syiling rumah teman ni hah mike lari2,,sabor je le...hi3

FaraLavida said...

apei susoh.. bela la kucin. setel.

MSS said...

kucin dok luar...hahah...kucin pon bijak gak, pegi lambung2 tikus sblom makan..