Bangunan tu saya yang punya. | *mind massage*

-bidan&paman kampung ternama-

Bangunan tu saya yang punya.

"bangunan tu saya yang punya"..gila best..ada bangunan sendiri, kan3..ala2 Trump gituh..tertarik dengan iklan Amanah Hartanah Bumiputera..khas untuk bumiputera..untuk golongan yang berpendapatan sederhana dan rendah..huyohhh..pasni leh r pelok2 sofa kat KLCC ker, baring2 suka hati kat KLIA etc..=P

Pelabur boleh membuat pelaburan seawal usia 3 bulan(baby..Meen meen..=D) dan pelabur bawah 18 tahun memerlukan tandatangan penjaga yang sah rakyat Malaysia..

syarat pemilikan benefit aset hartanah dan pelaburan minimum RM500..=D



another good investment...kan kan kan..invest dalam emas(dijamin harga akan naik setiap tahun), ASB, dan AHB..

meh2 kita tengok eklan nya..

video
video

hahaha..klaka la makcik tu.siap soh aleh pasu pokok..XD

4 orang sakit sendi, otot dan urat:

FH said...

ghumah sendiri pun takda lagi. huhu

FOOTPC said...

ader bangunan..kalau orang pinjam nama letak kat bangunan adalah kot

hantu GiGi said...

salam perkenanalan dr UIA..hehehe!mcm old skool lak!haha!

MSS said...

FH::itulah pasal..rumah skrg ni tak sah ratus ribu..

FOOTPC::ok lah tuhh...

Hantu gigi::salam perkenalan..ilike old skool..Old Skool is my middle name