tahun 2011 | *mind massage*

-bidan&paman kampung ternama-

tahun 2011

tahun 2011, sama macam tahun2 lepas. meaningless. apa yang mungkin akan berlaku pada tahun ini, sesuatu yang tak dijangka, atau sesuatu yang tidak diingini. jauhkan bala..2010 meninggalkan kesan pahit manis dalam hidup semua orang. bagiku tiada apa yang spesia pasal tahun 2010. biasa jer..apa yang mungkin luar biasa bagiku adalah kelahiran ahli keluarga baru..dah makin besar dia, really really besar la kot dari kalangan umur sebegitu..
kenapa biasa?? sama macam tahun-tahun sebelumnya..masih aku yang sama..mungkin ada beberapa kejayaan dan kenangan yang tak dapat dilupakan untuk musim yang lepas..pengakhiran 2010 sangat memeningkan, memenatkan, dan menyedihkan..stressful omputih cakap..mungkin ada diantara mereka(aku pon) 2010 adalah sesuatu kenangan yang tak dapat dilupakan..contoh??

miss u all..i have a lot of fun with y'all..apa plan seterusnya?daki gunung "BERSAMA"?..=D
muke masing2 jakun takpenah jejak kaki kat sawah..terutamanya mamat yang kat ujung sekali tuh pakai baju kotak2..ahaks

terbukak jugak rahsia sorang-sorang tapi lagi teruk rasanya yang lagi sorang tu..aku mula tertanya-tanya adekah kau betol2 .........? atau......apa rahsianya?biarlah rahsia..

2010 juga jatuh bangun setiap orang dan bagi aku ini adalah masa jatuh ku..biasalah kehidupan yang seperti roda berputar, kadang2 diatas dan ada masa dibawah. satu perkara yang membuat ku sedar(dulu taksedar-sedar) adalah masa untuk diatas amat mudah untuk berada dibawah.
dan masa dibawah adalah sukar untuk berada diatas..bayaran perlu dibuat untuk berada diatas, dan istikomah adalah amat penting untuk ke atas dan apabila berada diatas..tamat sudah 2010 semoga menjadi pengajaran buat semua dan 2011 adalah masa untuk "move on and take actions consistently"..masa untuk perubahan..

peace y'all..

6 orang sakit sendi, otot dan urat:

nocturnal said...

dem... bersama... -___-"

Noor Fatin said...

eh2 anak :P

selamat tahun baru syuk :)

Noor Fatin said...

eh2 anak :P

selamat tahun baru syuk :)

bytecode said...

bersama. wow. nama group sangat terharu.

MSS said...

Byte@Atie: cuba kita takrifkan bersama tu apa..kan best...=D

Fatin: apy nu year jugak fatinn..
FH: dy mmg tembam..=D